lördag 4 december 2010


Helt rätt! Julen är faktiskt nästan här nu iallafall, vill inte ta ut den i förskott, men  jag visst får jag väl skryta lite om mina painttalanger alltid. Idag har jag sovit i omgångar, sedan upptäckt att den där Ana Gina är fruktansvärt rolig, gått en långpromenad och pratat med nyanlända sthlmare och gjort en kullerbytta mitt på den snötäckta isen, snabbt som vinden för att ingen skulle se mig och tro att jag var tokig.

Imorn är det andra advent, iih! har aldrig längtat så mycket till julen som i år. Det kommer bli en fetingjul dessutom med hela släkten och allt. Men jag kommer inte få vara tomte, vilket jag sörjer, eftersom att syster anser det vara hennes tur. Vad tusan jag trodde att hon fortfarande trodde på tomten ju. Hallå, jon är ju bara 14!! Kan ju inte vart jag som sumpade det när jag tomtade förra julen, eller?

Jaja ha en god afton, som man säger, glögg glögg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar